hreflang="uk-UA"

Підрахунок відвідувачів з відеоаналітикою та конверсія продаж

Лічильник відвідувачів  за допомогою відеоаналітики - це технологія, що дозволяє у роздрібних мережах зрозуміти найбільш відвідувані дні та години магазину, визначити періоди пікового завантаження. Це допомагає планувати графік роботи персоналу та аналізувати ефективність рекламних та маркетингових кампаній, дозволяючи визначити, які заходи залучають більше покупців.

На основі даних відеоаналітики підрахунку відвідувачів, рітейлери знають середній чек магазину та конверсію торгових точок. Адміністрація може визначити розмір зарплати та ліміт для кожного окремого магазину. Крім того,  облік є важливим для забезпечення безпеки, контролю кількості людей, які одночасно перебувають в приміщенні.

Як працює лічильник відвідувачів на основі відеоаналітики?

Система інтелектуального підрахунку відвідувачів включає в себе відеокамеру, спрямовану на вхід у магазин, сервер і спеціалізоване програмне забезпечення, яке дозволяє виділяти відвідувачів з відеопотоку камери на вході. Дані записуються в базу даних, відображаються в веб-додатку і можуть бути інтегровані через платформу BI.

схема роботи лічильника людей за допомогою відеоаналітики.

Нейровідеоаналітика дозволяє відстежувати рух, вхід та вихід певних осіб і відокремлювати відвідувачів від персоналу.

Точність підрахунку осіб у кожній з груп, налаштованих за допомогою програмного забезпечення, є важливою. У межах одного кадру можна одночасно враховувати кілька зон.

Приклад роботи системи підрахунку відвідувачів

приклади роботи діючого лічильника відвідувачів

Переваги підрахунку відвідувачів за допомогою відеоаналітики

Підрахунок відвідувачів магазину, який виконується за допомогою системи відеоаналітики, надає більше можливостей для детального аналізу та розуміння поведінки покупців.

Він має ряд значущих переваг порівняно з автономним лічильником відвідувачів інфрачервоним бар'єром.

Точність

Інтелектуальний лічильник покупців за допомогою відеоаналітики використовує нейронні мережі для аналізу відеопотоку, що дозволяє отримувати набагато точніші результати при підрахунку відвідувачів.

Він може розрізняти людей від різних об'єктів та виконувати це в реальному часі.

Розширений лічильник людей

Підрахунок покупців за допомогою відеоаналітики може аналізувати додаткові параметри, такі як вік, стать та інші, що дозволяє рітейлерам збирати більше інформації про своїх клієнтів.

Безпека

Лічильник відвідувачів за допомогою відеоаналітики дозволяє в реальному часі вести облік відвідувачів та розуміти, скільки людей перебуває в магазині, оскільки велика кількість людей в приміщенні може бути небезпечною. Під час інтеграції з системою контролю доступу, при перевищенні встановленого максимального значення можна налаштувати сигналізацію для автоматичного блокування входу. Це було корисно під час пандемії Covid-19.

Простота інтеграції

Встановлення та налаштування камер лічильника людей може бути менш складним порівняно з сенсорними лічильниками, де використовується інфрачервоний бар'єр. Зазвичай у магазинах вже є система відеоспостереження, і якщо вона спрямована на потрібний ракурс для підрахунку, то не потрібно жодних монтажних робіт, прокладки ліній чи додаткового живлення.

Аналіз поведінки покупців

Система нейровідеоаналітики може слідкувати за тим, як клієнти рухаються в магазині, зайшли вони чи вийшли, як покупці взаємодіють з продуктами та відділами. Все ще допомагає у вдосконаленні розміщення товарів і проведенні рекламних акцій.

Аналізуючи статистику відвідувань, можна планувати та оцінювати ефективність маркетингових компаній із залучення покупців. Підрахунок відвідувачів допомагає також виявляти та виключати різні фактори та обставини, що негативно впливають та знижують відвідування.

Приклад роботи лічильника відвідувачів за допомогою відеоаналітики


Об'єкти роздрібної торгівлі, яким потрібен лічильника відвідувачів


Лічильник людей може бути корисним для різних типів об'єктів в роздрібній торгівлі: супермаркети та гіпермаркети, магазини одягу та взуття,  торгові центри та торгівельно розважальні центри, магазини електроніки, ресторани та кафе, аптеки та оптики, медичні лабораторії. Цільовий об'єкт нейропідрахунку може значно відрізнятися в залежності від конкретного бізнесу та його потреб.

Чому відеоаналітика від VERNA?

Комплексне рішення

Ми робимо подібні проєкти під ключ: знімаємо технічне завдання та робимо експертизу об'єкту, проєктуємо, постачаємо обладнання, монтуємо та налаштовуємо систему. Після впровадження системи наш сервісний відділ обслуговує обладнання та програмне забезпечення.

 Покриття - вся Україна

Ми маємо інженерів, які працюють на всій території України - наші клієнти мають можливість замовити впровадження рішення за однією угодою з однаковою ціною, що вкрай зручно для роздрібних мереж.

Досвід

У нас 20 річний досвід роботи на ІТ-ринку України. Наші системи відеоаналітики впроваджені та вже працюють в відомих роздрібних мережах.

Наші замовники з відеоаналітики в рітейлі

Наші партнери з відеоаналітики

Для створення індивідуальних та комплексних рішень для наших клієнтів VERNA використовує програмні комплекси розробників систем відеоаналітики Vezha та Luxriot.

Vezha та Luxriot - це сучасні рішення в області відеоспостереження, які надають великий набір функцій для аналізу відеоданих. Ці продукти є технологічними та мають широкий спектр функцій відеоаналітики: розпізнавання облич, виявлення руху, підрахунок відвідувачів, аналіз структури трафіку та  інші.

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку