hreflang="uk-UA"

Створення мобільної автономної бездротової системи відеоспостереження для залізничного складу

Спеціалістами  VERNA розроблено та протестовано мобільну автономну систему відеоспостереження за рухомим складом для підвищення безпеки співробітників великого промислового підприємства.

Мобільна автономна бездротова система відеоспостереження для рухомого складу дозволяє забезпечити необхідний огляд простору перед вантажним поїздом під час руху заднім ходом, незалежно від часу доби та погодних умов, та простежити за дотриманням правил техніки безпеки.

Запоріжсталь

Завдання проєкту

Великий металургійний комбінат активно використовує залізничні вагони різної конструкції для переміщення сировини та готової продукції, як на території підприємства, так і за її межами. Для цього задіяні десятки локомотивів, а добовий вагонообіг може сягати кількох тисяч одиниць.

Розбирання та формування складу найчастіше здійснюються осаджуванням, коли тепловоз штовхає вагони ззаду, а укладач поїзда, перебуваючи спочатку по ходу руху, керує діями машиніста по рації. Незалежно від часу доби та погодних умов. При цьому він також стежить за дотриманням техніки безпеки, положенням стрілок та сигналами світлофорів.

Замовнику потрібно було мінімізувати ризики травмування персоналу і в першу чергу укладачів за рахунок скорочення часу їх перебування в вагонах під час руху.

При цьому необхідно було створити мобільну та автономну систему відеоспостереження, оскільки кількість та види вантажних вагонів у поїзді постійно змінюються, а електроживлення у місці її встановлення часто недоступне.

Рішення

Виходячи з цільового призначення та специфіки застосування, дослідний зразок рішення був зібраний на базі всепогодного герметичного металевого боксу, який забезпечує необхідний захист електроніки від зовнішніх впливів, включаючи вологу, пил, вібрацію, можливі удари та падіння. Гермобокс має можливість оперативної перестановки на інший товарний вагон та передачі зображення бездротовим каналом зв'язку з кінця залізничного рухомого складу на термінал у кабіні локомотива.

Для монтажу на рухомий склад ми використали магнітне кріплення, що дозволяє швидко переставити зовнішній модуль на інший вагон і гарантувати надійне зчеплення з поверхнею.

В основу системи відеоспостереження покладено камеру Axis, яка розроблена спеціально для застосування на транспорті та сертифікована за залізничним стандартом EN50155.

Зокрема, для підключення кабелю мережі використовується роз'єм М12, що гарантує якісне з'єднання в процесі експлуатації в умовах сильних і постійних вібрацій. Крім того, модель підтримує запис на вбудовану карту пам'яті та здатна зберігати тижневий архів відео навіть у разі зникнення зв'язку з кабіною локомотива. Крім функції моніторингу, передбачено також режим відеореєстратора для розслідування можливих позаштатних ситуацій.

Для бездротової передачі цифрового відеосигналу з камери терміналу укладача поїзда на обох кінцях використовуються зовнішні точки доступу Wi-Fi виробництва TP-Link. Вони обладнані двонаправленими антенами і можуть забезпечити необхідну якість сигналу та смугу пропускання в умовах перешкод від металевих конструкцій вагонів та генератора тепловоза, атмосферних явищ та агломераційного пилу.

Електроживлення терміналу та точки доступу з боку локомотива забезпечує конвертер, підключений до бортової мережі. За автономну роботу обладнання на крайньому вагоні протягом 12 годин відповідає акумулятор із контролером розряду для продовження терміну служби батареї.

Функції відеоспостереження та ведення архіву організовані за допомогою програмного забезпечення Milestone Systems.

Модульна конструкція має потенціал для подальшого вдосконалення.

Використане обладнання та програмне забезпечення

Про замовника

«Запоріжста́ль» — український металургійний комбінат у Запоріжжі, одне із містоутворюючих підприємств. Є одним із найбільших металургійних підприємств Європи та входить до групи Метінвест.

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку