hreflang="uk-UA"

Smart Ramp - автоматизована система контролю за прийманням товару

25 жовтня 2023 року

У нашого замовника - великої мережі центрів оптової торгівлі стояла задача з оптимізації процесів приймання та відвантаження товарів, оскільки цей процес забирає значну кількість робочого часу у працівників великих супермаркетів. Під час цих операцій можуть статися випадкові або умисні помилки, що призводять до втрат.

Нам вдалося за допомогою системи Smart Ramp автоматизувати контроль над складськими операціями щодо приймання та відвантаження товарів, який дозволив скоротити час, кількість працівників, задіяних у цих операціях, та забезпечити прозорість дій.

Зараз фахівцями VERNA системи Smart Ramp вже спроєктовані та впроваджені в 6 великих торгівельних центрах в 4 містах України та йде робота з планування на нових об’єктах замовника. Перша тестова система була виконана нами ще у 2020 році, а цього року ми впровадили такі системи ще в 5 торгівельних центрах. Наша автоматизована система контролю приймання товару отримала позитивні відгуки від співробітників та керівництва.

Система Smart Ramp

Система складається з контролерів, зчитувачів магнітних карток, датчиків відкриття рамп, терміналів відеозв'язку з постом охорони та планшетів з базою даних постачальників.

Перед прийманням товару співробітник з правами доступу до конкретного відділу повідомляє по відеозв'язку центральний пост охорони, що планує приймати товар. Після цього, він своєю магнітною карткою розблоковує ролету рампи та відкриває її. Також на закріпленому до ролети планшеті співробітник вибирає з бази даних постачальника, від кого і у якій кількості буде прийнятий товар, а також номери супровідних документів.

Після завершення приймання товару співробітник складу повідомляє на пост охорони, що всі операції завершені і закриває ролету. Вона автоматично стає під охорону.

Якщо відбудеться спроба несанкціонованого відкриття ролети, спрацює сирена, а на моніторі поста охорони з'явиться тривога і автоматично включиться трансляція камери, спрямованої на цю зону. Співробітник охорони може за допомогою гучномовної системи зв'язку сповістити порушника, що він під контролем.

Збереження інформації

Усі дії як співробітників, які приймають товар, так і охорони логуються, для кожного випадку порушення заповнюється форма, яка зберігається у базі даних. Всяінформація може бути вивантажена у вигляді таблиць із звітами. У будь-який момент є можливість переглянути, скільки разів, в який час і для яких цілей відкривалися ролети.

Вимоги до обладнання

Обладнання повинно відповідати вимогам замовника для роботи в різних зонах та кліматичних умов, наприклад робота з планшетом в рибній зоні, коли у працівників часто мокрі руки. В цій зоні ми пропонуємо використовувати модель планшета промислового класу.

Використане обладнання

Реєстрація

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію