hreflang="uk-UA"

Технічна підтримка ІТ-обладнання підприємств на всій території України

Ми пропонуємо послуги з аутсорсингу ІТ-підтримки, які включають обслуговування різноманітного обладнання, встановлення мереж, постачання ІТ-обладнання та налаштування.

Компанія дотримується найкращих практик з методології ITIL/ITSM при обслуговуванні, що дозволяє зменшити витрати замовника на технічну підтримку.

Комплексне обслуговування можна замовити на всій території України за єдиним стандартом якості та ціни.

Компанія готова надати послуги 1 та 2 ліній підтримки та закріплених менеджерів проєкту. Сервісні інженери VERNA атестаційно підтверджують свою авторизацію та розвивають технічні компетенції відповідно до вимог нормативів та стандартів замовників.

Переваги використання аутсорсингу технічної підтримки

• доступність висококваліфікованих ІТ-фахівців в будь-якому місці України протягом короткого часу

• централізований контроль заявок для всіх об'єктів в одній службі підтримки користувачів

• регулярна звітність про кількість, типи, місцезнаходження звернень та час, витрачений на їх вирішення

• аналіз проблем та розробка рекомендацій для їх вирішення

• фінансовий контроль за умовами єдиного SLA, забезпеченого штрафними санкціями

• зниження капітальних витрат на підтримку та обслуговування ІТ-інфраструктури

• управління централізованою відповідальністю та документообігом

• простий та прозорий механізм бюджетування витрат на підтримку ІТ-інфраструктури територіально-розподілених філій

Обладнання та програмне забезпечення, що обслуговуються

• звичайні комп'ютерні робочі місця

• стандартне програмне забезпечення для комп'ютерів

• телефонні апарати настільного типу (цифрові та аналогові)

• системи телефонного зв'язку на регіональному рівні, що включають кроси і комутатори

• серверне обладнання

• мережеве обладнання, таке як маршрутизатори, комутатори, точки доступу та модеми

• еквайрингове обладнання, встановлене в магазинах

• компоненти системи структурованого кабелювання (СКС)

• периферійні пристрої, наприклад, сканери, плотери, факс-апарати, цифрова фото- та відеотехніка, проекційне обладнання

• друкувальна техніка, така як багатофункціональні пристрої, принтери та копіри

• різні типи дизель-генераторів живлення без перерв

• інтернет-кіоски

Опис послуг, які надаються в рамках обслуговування

• встановлення нових філій, мереж та інфраструктури робочих місць

• вирішення проблем та збоїв ІТ-обладнання

• обслуговування систем друку та управління витратними матеріалами

•модернізація обладнання, заміна комплектуючих та розхідників у ПК, ДБЖ, серверах

• переміщення робочих місць, мереж та серверної інфраструктури

• підтримка клієнтської сторони, включаючи додатки «клієнт-банк»

• ремонт непрацюючого обладнання, усунення дефектів та координація ремонту в СЦ виробника

• дефектація обладнання та видача відповідних документів для утилізації майна

• профілактичні роботи для всього спектру обладнання

• супровід операційних систем кінцевих користувачів та інсталяція первинного налаштування

• знищення даних

• аудит та інвентаризація ІТ-інфраструктури територіально розподілених об'єктів та підготовка відповідної документації

• крос-функції, включаючи управління проєктами, звітність про послуги та управління складами та логістикою

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку