hreflang="uk-UA"

Технічна підтримка ІТ-обладнання підприємств на всій території України

Ми пропонуємо послуги з аутсорсингу ІТ-підтримки, які включають обслуговування різноманітного обладнання, встановлення мереж, постачання ІТ-обладнання та налаштування.

Компанія дотримується найкращих практик з методології ITIL/ITSM при обслуговуванні, що дозволяє зменшити витрати замовника на технічну підтримку.

Комплексне обслуговування можна замовити на всій території України за єдиним стандартом якості та ціни.

Компанія готова надати послуги 1 та 2 ліній підтримки та закріплених менеджерів проєкту. Сервісні інженери VERNA атестаційно підтверджують свою авторизацію та розвивають технічні компетенції відповідно до вимог нормативів та стандартів замовників.

Системний адміністратор VERNA надає віддалену технічну підтримку користувачу.

Переваги використання аутсорсингу технічної підтримки

• доступність висококваліфікованих ІТ-фахівців в будь-якому місці України протягом короткого часу

• централізований контроль заявок для всіх об'єктів в одній службі підтримки користувачів

• регулярна звітність про кількість, типи, місцезнаходження звернень та час, витрачений на їх вирішення

• аналіз проблем та розробка рекомендацій для їх вирішення

• фінансовий контроль за умовами єдиного SLA, забезпеченого штрафними санкціями

• зниження капітальних витрат на підтримку та обслуговування ІТ-інфраструктури

• управління централізованою відповідальністю та документообігом

• простий та прозорий механізм бюджетування витрат на підтримку ІТ-інфраструктури територіально-розподілених філій

Обладнання та програмне забезпечення, що обслуговуються

• звичайні комп'ютерні робочі місця

• стандартне програмне забезпечення для комп'ютерів

• телефонні апарати настільного типу (цифрові та аналогові)

• системи телефонного зв'язку на регіональному рівні, що включають кроси і комутатори

• серверне обладнання

• мережеве обладнання, таке як маршрутизатори, комутатори, точки доступу та модеми

• еквайрингове обладнання, встановлене в магазинах

• компоненти системи структурованого кабелювання (СКС)

• периферійні пристрої, наприклад, сканери, плотери, факс-апарати, цифрова фото- та відеотехніка, проекційне обладнання

• друкувальна техніка, така як багатофункціональні пристрої, принтери та копіри

• різні типи дизель-генераторів живлення без перерв

• інтернет-кіоски

Опис послуг, які надаються в рамках обслуговування

• встановлення нових філій, мереж та інфраструктури робочих місць

• вирішення проблем та збоїв ІТ-обладнання

• обслуговування систем друку та управління витратними матеріалами

•модернізація обладнання, заміна комплектуючих та розхідників у ПК, ДБЖ, серверах

• переміщення робочих місць, мереж та серверної інфраструктури

• підтримка клієнтської сторони, включаючи додатки «клієнт-банк»

• ремонт непрацюючого обладнання, усунення дефектів та координація ремонту в СЦ виробника

• дефектація обладнання та видача відповідних документів для утилізації майна

• профілактичні роботи для всього спектру обладнання

• супровід операційних систем кінцевих користувачів та інсталяція первинного налаштування

• знищення даних

• аудит та інвентаризація ІТ-інфраструктури територіально розподілених об'єктів та підготовка відповідної документації

• крос-функції, включаючи управління проєктами, звітність про послуги та управління складами та логістикою

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію