hreflang="uk-UA"
Ми надаємо віддалену технічну підтримку та адміністрування робочих місць користувачів. В рамках такої підтримки наші системні адміністратори допомагають вирішити користувачеві будь-які питання, пов'язані з роботою ІТ-обладнання або програмного забезпечення, встановленим на робочому комп'ютері користувача.
• діагностика комп'ютера, ноутбука користувача
• встановлення, налаштування та оновлення програмного забезпечення на клієнтському ПК
• виявлення та видалення вірусів
• оптимізація роботи системи
• відновлення випадково видалених даних
• налаштування Wi-Fі, роутерів, багатофункціональниї пристроїв, принтерів, сканерів, web-камер
• профілактичні роботи
• встановлення драйверів
• підтримка поштових систем, 1С, інших облікових систем
• інші роботи, погоджені із замовником
При виникненні проблеми або необхідності в обслуговуванні користувач замовника звертається безпосередньо до нашого віддаленого системного адміністратора, який користуючись віддаленим підключенням до комп'ютера надає користувачу консультацію і вирішує його запит.
У разі неможливості віддаленого вирішення проблеми запит передається нашому сервісному інженеру для виїзду на місце встановлення.
Запити приймаються по телефону, пошті або чат-боту Telegram.
Всі запити користувачів реєструються у нашій системі Service Desk. Замовник отримує звіт за потрібний період про всі запити, час відновлення та іншу необхідну інформацію.
Наш ServiceDesk може бути інтегрований через API з будь-яким Service Desk наших замовників.
Послуги надаються за вашим режимом роботи – 9*5, 12*7, 24*7.
При наданні послуг застосовуються єдині стандарти якості за принципами ITSM. Наші фахівці пройшли навчання стандартам ITIL v.4 та PMBOK.
Надаємо послуги першої лінії підтримки - call-center, який займається обробкою запитів на обслуговування та контролює їх до повного виконання.
Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти