hreflang="uk-UA"

Розпізнавання постійних або VIP-клієнтів для підвищення лояльності

Застосування відеоаналітики у роздрібній торгівлі дозволяє дізнаватися постійних покупців, яким можна робити персональні пропозиції, підвищуючи лояльність клієнта до мережі.

Система не потребує взаємодії з людиною, щоб правильно її розпізнати. Збір статистики відбувається дистанційно, займає мало часу і не торкається персональних даних людини.

При появі VIP-клієнта, система розпізнавання осіб, ідентифікувавши клієнта, зіставляє з базою даних та сповіщає персонал магазину, що у магазині гість, який потребує спеціального обслуговування та надання відповідних привілеїв.

Визначаючи склад відвідувачів за статтю та віком, адміністрація та служба маркетингу може аналізувати, хто з них вважає за краще купувати вранці, хто ввечері, а хто заходить лише у вихідні.

Застосування систем розпізнавання допоможе, наприклад, вводити «щасливі години» для різних категорій відвідувачів або автоматично надавати знижку на продукцію, коли людина перебуває на касі. Процес підтвердження відбувається миттєво. Система сама впізнає людину, тоді як верифікація по SMS вимагає часу і не завжди відпрацьовує штатно.

Приклади з діючого об'єкту

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку