hreflang="uk-UA"
Ми обслуговуємо понад 30 великих клієнтів, понад 1500 магазинів та відділень банків у 24 областях України.
Загальна кількість робочих місць, що обслуговуються, досягає 4000 комп'ютерів. Щомісяця ми отримуємо 2000-3000 звернень від користувачів та вирішуємо їх з рівнем SLA (угода про рівень надання послуг у середньому не нижче 98% відсотків).
Послуги VERNA з аутсорсингу ІТ-підтримки включають повний спектр робіт – обслуговування робочих місць користувачів, мережевого та серверного обладнання, друкуючих пристроїв, прокладання мереж, постачання ІТ-обладнання, монтаж та налаштування.
Обслуговування відбувається із застосуванням найкращих практик з методології ITIL/ITSM.
При передачі нам технічної підтримки IT-інфраструктури замовник скорочує матеріальні та тимчасові витрати. Комплексне обслуговування регіонально-розподіленої мережі відбувається у межах одного контракту. Технічна підтримка здійснюється відповідно до єдиного стандарту якості та єдиної ціни у великих містах і маленьких населених пунктах.
Ми готові взяти на обслуговування як весь спектр ІТ- обладнання, так і його частину. Надаємо послуги 1 та 2 ліній підтримки, закріпленого менеджера проекту.
Наші сервісні інженери щорічно атестаційно підтверджують свою авторизацію та розвивають технічні компетенції відповідно до стандартів та нормативів наших замовників.
• стандартне автоматизоване робоче місце користувача
• стандартне програмне забезпечення для ПК
• настільні телефонні апарати - цифрові та аналогові
• регіональні АТС, телефонний крос
• серверне обладнання
• активне провідне та бездротове мережеве обладнання - маршрутизатори, комутатори, точки доступу, модеми
• комунікаційне обладнання, встановлене у магазинах (еквайринг)
• елементи СКС
• периферійні пристрої: сканери, плотери, факс-апарати, цифрова фото-, відеотехніка, проекційне обладнання
• друкувальна техніка на точках споживчого кредитування: БФП, принтери, копіри;
• ДБЖ всіх типів
• інтернет кіоски
• POS термінали
• розгортання робочих місць, мережі та інфраструктури нових філій
• обслуговування та усунення збоїв ІТ-обладнання
• обслуговування систем друку, управління витратними матеріалами
• роботи з модернізації обладнання, заміна комплектуючих, розхідників у ПК, ДБЖ, серверах
• демонтаж, переміщення робочих місць користувачів, мережної та серверної інфраструктури
• підтримка клієнтської сторони, додатку «клієнт-банк»
• ремонт непрацюючих пристроїв обладнання, усунення дефектів, координація ремонту в СЦ виробника, доставка в/з СЦ
• дефектація обладнання та надання відповідних документів для подальшої утилізації майна
• профілактичні роботи всього спектра обладнання
• супровід операційних систем кінцевих користувачів, інсталяція та первинне налаштування
• знищення даних
• надання обладнання в оренду для робочих місць користувачів
• аудит та інвентаризація ІТ-інфраструктури територіально розподілених об'єктів, підготовка відповідної документації відповідно до вимог замовника
• крос-функції - управління проектами, звітність з послуг, управління складами та логістикою
доступний ресурс ІТ-фахівців високої кваліфікації в будь-якій точці України протягом 4-х годин
контроль заявок для всіх магазинів у єдиній службі підтримки користувачів
щомісячна звітність за кількістю, типами, географією звернень та витраченим часом на рішення
аналіз проблем та розробка рекомендацій щодо їх усунення
фінансовий важіль управління за єдиним SLA, підкріпленим штрафними санкціями
зниження капітальних витрат на підтримку та обслуговування ІТ-інфраструктури
єдиний центр відповідальності та документообігу
простий та прозорий механізм бюджетування витрат на підтримку ІТ-інфраструктури територіально-розподілених філій.
Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти