hreflang="uk-UA"

Технічна підтримка IT- обладнання магазинів та складів на всій території України

Ми обслуговуємо понад 30 великих клієнтів, понад 1500 магазинів та відділень банків у 24 областях України.

Загальна кількість робочих місць, що обслуговуються, досягає 4000 комп'ютерів. Щомісяця ми отримуємо 2000-3000 звернень від користувачів та вирішуємо їх з рівнем SLA (угода про рівень надання послуг у середньому не нижче 98% відсотків).

Послуги VERNA з аутсорсингу ІТ-підтримки включають повний спектр робіт – обслуговування робочих місць користувачів, мережевого та серверного обладнання, друкуючих пристроїв, прокладання мереж, постачання ІТ-обладнання, монтаж та налаштування.

Обслуговування відбувається із застосуванням найкращих практик з методології ITIL/ITSM.

При передачі нам технічної підтримки IT-інфраструктури замовник скорочує матеріальні та тимчасові витрати. Комплексне обслуговування регіонально-розподіленої мережі відбувається у межах одного контракту. Технічна підтримка здійснюється відповідно до єдиного стандарту якості та єдиної ціни у великих містах і маленьких населених пунктах.

Ми готові взяти на обслуговування як весь спектр ІТ- обладнання, так і його частину. Надаємо послуги 1 та 2 ліній підтримки, закріпленого менеджера проекту.

Наші сервісні інженери щорічно атестаційно підтверджують свою авторизацію та розвивають технічні компетенції відповідно до стандартів та нормативів наших замовників.

Об'єкти обслуговування

• стандартне автоматизоване робоче місце користувача
• стандартне програмне забезпечення для ПК
• настільні телефонні апарати - цифрові та аналогові
• регіональні АТС, телефонний крос
• серверне обладнання
• активне провідне та бездротове мережеве обладнання - маршрутизатори, комутатори, точки доступу, модеми
• комунікаційне обладнання, встановлене у магазинах (еквайринг)
• елементи СКС
• периферійні пристрої: сканери, плотери, факс-апарати, цифрова фото-, відеотехніка, проекційне обладнання
• друкувальна техніка на точках споживчого кредитування: БФП, принтери, копіри;
• ДБЖ всіх типів
• інтернет кіоски
• POS термінали

Послуги, що надаються в рамках обслуговування


• розгортання робочих місць, мережі та інфраструктури нових філій
• обслуговування та усунення збоїв ІТ-обладнання
• обслуговування систем друку, управління витратними матеріалами
• роботи з модернізації обладнання, заміна комплектуючих, розхідників у ПК, ДБЖ, серверах
• демонтаж, переміщення робочих місць користувачів, мережної та серверної інфраструктури
• підтримка клієнтської сторони, додатку «клієнт-банк»
• ремонт непрацюючих пристроїв обладнання, усунення дефектів, координація ремонту в СЦ виробника, доставка в/з СЦ
• дефектація обладнання та надання відповідних документів для подальшої утилізації майна
• профілактичні роботи всього спектра обладнання
• супровід операційних систем кінцевих користувачів, інсталяція та первинне налаштування
• знищення даних
• надання обладнання в оренду для робочих місць користувачів
• аудит та інвентаризація ІТ-інфраструктури територіально розподілених об'єктів, підготовка відповідної документації відповідно до вимог замовника
• крос-функції - управління проектами, звітність з послуг, управління складами та логістикою

Переваги переходу на аутсорсинг технічної підтримки


• доступний ресурс ІТ-фахівців високої кваліфікації в будь-якій точці України протягом 4-х годин
• контроль заявок для всіх магазинів у єдиній службі підтримки користувачів
• щомісячна звітність за кількістю, типами, географією звернень та витраченим часом на рішення
• аналіз проблем та розробка рекомендацій щодо їх усунення
• фінансовий важіль управління за єдиним SLA, підкріпленим штрафними санкціями
• зниження капітальних витрат на підтримку та обслуговування ІТ-інфраструктури
• єдиний центр відповідальності та документообігу
• простий та прозорий механізм бюджетування витрат на підтримку ІТ-інфраструктури територіально-розподілених філій.

Реалізації

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку