hreflang="uk-UA"

Віддалена технічна підтримка користувачів

Ми забезпечуємо дистанційну технічну підтримку та адміністрування комп'ютерів користувачів. Наші системні адміністратори допомагають вирішити будь-які питання, пов'язані з ІТ-обладнанням та програмним забезпеченням, що встановлене на комп'ютері користувача.

Наші послуги

діагностика комп'ютерів, ноутбуків

• встановлення, налаштування та оновлення програмного забезпечення

• виявлення та видалення вірусів

• оптимізація роботи системи

• відновлення випадково видалених даних

• налаштування Wi-Fi, роутерів, багатофункціональних пристроїв, принтерів, сканерів, web камер

• профілактичні роботи

• встановлення драйверів

підтримка поштових систем, 1С та інших облікових систем та інші роботи, які погоджені із замовниками

Call центр

Ми приймаємо запити по телефону, пошті або чат-боту Telegram.

Користувач звертається до нашого Call центру. Наші фахівці перевіряють запити на обслуговування та надають першу лінію підтримки користувачам. Якщо проблему не можна вирішити в рамках першої лінії підтримки, запит передається до віддаленого системного адміністратора, який допомагає вирішити проблему за допомогою віддаленого підключення до комп'ютера користувача. Якщо необхідно, запит передається нашому сервісному інженеру для виїзду на місце встановлення.

Service Desk

Всі запити користувачів реєструються у нашій системі Service Desk, а замовник отримує звіт за потрібний період про всі запити, час відновлення та іншу необхідну інформацію.

Наш ServiceDesk може бути інтегрований через API з будь-яким Service Desk наших замовників. Ми пропонуємо послуги першої лінії підтримки - call-центр, який обробляє запити на обслуговування та контролює їх до повного виконання.

ITSM

Ми надаємо свої послуги відповідно до потреб наших замовників. Незалежно від обраного режиму роботи, ми завжди готові допомогти у вирішенні будь-яких проблем, пов'язаних з роботою ІТ-обладнання та програмного забезпечення.

Наші фахівці проходять навчання зі стандартів ITSM, таких як ITIL v.4 та PMBOK, тому ми завжди застосовуємо єдині стандарти якості при наданні послуг.

Наш call-центр контролює всі запити на обслуговування та забезпечує їх виконання відповідно до умов договору з нашими замовниками.

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку