hreflang="uk-UA"

Інцидентне постгарантійне обслуговування

Інцидентне постгарантійне обслуговування є надійним та швидким способом вирішення проблем з комп'ютерним обладнанням, які виникають після закінчення гарантійного терміну. Ця послуга включає в себе широкий спектр робіт, таких як діагностика та відновлення працездатності обладнання, профілактичні роботи, ремонт та модернізацію комп'ютерів, моніторів, серверного та телекомунікаційного обладнання, офісні переїзди та інші.

Нові умови сервісу можуть бути такими ж, як і при гарантійному обслуговуванні або ж відрізнятися від них в сторону покращення рівня сервісу.

Інцидентне обслуговування включає

• прийом звернень у режимі роботи сервісного центру

• виїзд та діагностика обладнання за схемою «next business day»

• відновлення працездатності у разі збою обладнання

• профілактичні роботи

• офісні переїзди; демонтаж, монтаж робочих місць та серверних кімнат

• ремонт комп'ютерів, моніторів, оргтехніки, серверного та телекомунікаційного обладнання з  гарантійним терміном, що закінчився або обладнання, знятого з гарантійного обслуговування.

• модернізація комп'ютерного обладнання

• разові роботи по інсталяції нового обладнання або заміні наявного обладнання, витратних матеріалів в рамках проектів модернізації по всіх територіально-розподілених відділеннях/філіях

• продовження гарантійного обслуговування обладнання

Переваги інцидентного сервісу

• в рамках цієї послуги наші замовники оплачують виїзд ІТ-спеціаліста на об'єкт, фактично витрачені ним час на проведення необхідних робіт та вартість використаних матеріалів

• відновлення працездатності в будь-якій точці України в короткі терміни

• єдиний централізований постачальник ремонтних робіт

• можливість вибору спеціаліста необхідної кваліфікації для роботи в потрібному режимі

• зниження витрат та ризиків, пов'язаних з відрядженнями персоналу в регіони

• при продовженні гарантії завжди доступні запчастини та ремонт в зазначені терміни

Порядок надання послуг інцидентного сервісу

1. Підписання договору на обслуговування з умовами надання ІТ-послуг

2. Надання номера телефону нашої єдиної Служби технічної підтримки, а також доступу до особистого кабінету в системі Service Desk для відстеження статусу кожного запиту в режимі реального часу та перегляду повної історії своїх заявок

3. За поданою заявкою ми проводимо діагностику проблеми та відправляємо до Замовника відповідного спеціаліста для її вирішення; оплата послуг спеціалістів здійснюється за фактичний час роботи згідно з тарифами на послуги даного типу спеціаліста

4. Звітність по виконаним роботам надається узгодженою з Замовником формою

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку